מנכ"לית מטרנה התקבלה בבית הרבנית קולודצקי

עפר גדנקן No Comments on מנכ"לית מטרנה התקבלה בבית הרבנית קולודצקי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בביקור מיוחד בבית הרבנית קולודצקי תחי', השתתפו מנכ"לית מטרנה הגב' חגית אדלר, מנהלת שיווק תמ"ל מטרנה הגב' יעל דוד ומנהלת מותג מטרנה מגזר חרדי הגב' עדי אלבז. הרבנית תחי' קיבלה אותן בחביבות ואף בירכה על הפעילות של מטרנה בקרב הציבור החרדי.

מנכ"לית מטרנה הציגה את החידושים האחרונים בתחום תזונת התינוקות, כאשר הבולטת שבהם הינה סדרת הדגל "מטרנה GOLD (גולד)" שקיבלה השנה את כשרות בד"ץ 'העדה החרדית'. כמו כן, הן הציגו את מוצרי מטרנה הייעודיים בכשרות מהדרין וציינו בפניה את החשיבות שרואה מטרנה במתן מענה לאימהות הציבור החרדי שבוחרות כבר שנים ארוכות במטרנה.

בנוסף, פעילות "מטרנה מצוה" עלתה במהלך השיחה כמיזם חסד חשוב למען הקהילה. בכירות מטרנה הוסיפו כי הפעילות הברוכה תתקיים גם השנה זאת בפעם ה-24 ברציפות, לאחר שההצלחה חוזרת על עצמה מדי שנה והציבור נרתם לפעילות החסד באופן מעורר הערכה.

הרבנית תחי' הביעה את שמחתה נוכח קיום הפעילות של מטרנה לטובת המשפחות, וכן מהחשיבות שרואים במטרנה לספק את המענה האיכותי לתזונת תינוקות בכשרות מהדרין, ובירכה את הנוכחות "שיהיה לכן ברכה ופרנסה". הרבנית תחי' הוסיפה כי "יש לכן זכויות", ובכך ביטאה את ההערכה הקיימת בציבור לפעילות מטרנה מצווה.



0 תגובות